ידוע כי תמיכת help desk מהווה צורך קיומי עבור כל עסק, בין אם מדובר בעסק קטן המעסיק גוף חיצוני לתמיכה ובין כאשר מדובר בחברה גדולה המעסיקה אלפי עובדים, הכוללת במטה שלה מחלקת help desk. התמיכה מתנהלת בכלל מערכות המחשוב בחברה, החל מהתקנה ותפעול של תוכנות, דרך טיפול בתקלות שונות ובעזרים נלווים, כגון מדפסות וסורקים וכלה בתקלות חומרת מחשב. לרוב יהיו אלו תקלות שעם מעט יותר השקעה ומאמץ נוכל לפתור, אולם כאשר מדובר בסטייה של ממש מעבודתנו לטיפול בתקלות, הרי שאנו מבזבזים עבודה יקר ואילו תפוקת העבודה פוחתת.
ארגונים רבים שנבצר מהם לנהל מחלקת help desk בארגון, בין אם מבחינה כלכלית ובין אם מבחינת זמינות של מקום פנוי, מסתייעים בחברות שירותי מחשוב לעסקים, המציעות לכל ארגון מגוון של פתרונות מחשוב לעסקים קטנים וגדולים. לרוב, ההתקשרות בין חברת השירותים לארגון מעוגן בחוזה המפרט את תנאי השירות הניתנים לארגון.
קיימות דרכים מקובלות לקבלת שירות, כאשר הראשונה שבהן היא על-ידי תמיכה טלפונית ותכתובת מיילים. מרבית התקלות יכולות להיפתר בשיחת טלפון, באמצעות הכוונה והדרכה טלפונית על ביצוע מספר פעולות פשוטת. במקרים אחרים יישלח טכנאי לארגון ויבצע את התיקון הנדרש.
Tic-tech Solution – פתרונות מחשוב, מעניקה תמיכה טלפונית על ידי "השתלטות" על המחשב מרחוק והדרכת הלקוח באופן ברור לפתרון הבעיה. השירות ניתן במספר אופנים: הראשונה – שיחה יזומה של עובד הארגון אל מוקד השירות, בה העובד מקבל הדרכה ברורה תוך שהוא לומד להתמודד עם התקלות. השנייה – "השתלטות" על המחשב הבעייתי ופתרון הבעיה מרחוק. שתי הדרכים מאפשרות לעובד ללמוד איך להתמודד מול בעיות עתידיות, מבלי להמתין לטכנאי.