צרו קשר
דוא”ל: tictech.it@gmail.com טלפון: 072-3902-260 כתובת: הרצל 30, ראשון לציון

אחד מהצרכים הבולטים ביותר בעולם העסקים בחברות וארגונים הוא ללא ספק שירותי מחשוב לעסקים. שירותים אלו חיוניים לכל עסק ומתייחסים למגוון רחב של פתרונות מחשוב לעסקים, לרבות: אינטגרציה ותחזוקה של שרתים, פתרונות אחסון מידע, אבטחת מידע, ניהול מערכות מידע ושירותים נוספים. מטרת העל של שירותי מחשוב לעסקים הוא לשמר ולשפר את תפקודה התקין של מערכת המחשוב העסקית בכדי למנוע עיכובים ותקלות בהתנהלות העבודה, תוך שיפור וייעול התפוקה על-ידי שימוש במערכות מחשוב עדכניות לצרכי העסק.

פתרונות מחשוב לעסקים

פתרונות מחשוב מתקדמים

כבר בשלבי התכנון וההקמה של מערכת המחשוב בעסק, מומלץ להיוועץ עם מומחה לנושא, המעניק שירותי ייעוץ בנושא פתרונות מחשוב לעסקים, תכנון מערכות מידע והטמעתן, שירותי מחשוב לעסקים שוטפים ועוד. כדאי לבצע אפיון מערכות המידע שישמשו את העסק בניהול העבודה הלוגיסטית והמקצועית ולברר בנוגע למערכות המידע המומלצות והעדכניות, זאת בהתאם לסוג העסק, אופן גביית התשלום ואספקת השירותים, מספר העובדים, עמדות משתמשים ועוד. חברתנו מתמחה במתן פתרונות מחשוב לעסקים תוך מיקוד אמיתי בצרכי הלקוח ובהתאמת הפתרונות אל העסק. פתרונות מחשוב לעסקים אותם אנו מציעים ומספקים יתנו מענה כולל ומקיף לכל צרכי הלקוח תוך תמיכה ושירות מקצועי.

 

פתרונות מחשוב לעסקים קטנים

עבור עסקים בינוניים וקטנים ישנם מסלולי שירות ייעודיים המאפשרים שירותי מחשוב לעסקים קטנים בחבילות יחודיות, המתאימות במיוחד לעסקים קטנים שמחזיקים במספר קטן של משתמשי קצה. עם התפתחות הטכנולוגיה והאינטרנט גדל באופן טבעי כמות העסקים הקטנים ואיתו הביקוש הרב והמיוחד של שירותי מחשוב לעסקים קטנים, והתאמת הצרכים והעלויות. שירותי מחשוב לעסקים קטנים הוא שירות חובה לכל בית עסק קטן, שאינו בקיא בתחום ושאינו מסוגל להעסיק איש מחשבים באופן פרטי. לכן אנו בחברת Tic-Tech מספקים את כל שירותי הקצה והמחשוב ללקוחותינו הקטנים והבינוניים במחירים ושירות מעולה.

חברות מחשוב מקצועיות

חברות מחשוב מעניקות מגוון רחב למדי של שירותי מחשוב לעסקים, ולא תמיד שומרים על התאמה לצרכי המחשוב העסקיים.פתרונות מחשוב לעסקיםהשלב הראשון בהקמת מערכת מחשוב לבית העסק הוא רכישת החומרות המתאימות, כולל מחשבים, מדפסות, נתבים / שרתים ואמצעי מחשוב אחרים שישמשו בניהול העבודה השוטפת ושאר האלמנטים העסקיים. הקמת מערכת שכזו כרוכה בהוצאות מרשימות למדי  עבור אביזרי המחשוב ובשל כך מומלץ לבחור בזהירות ותוך הקפדה יתרה את ספקי החומרה ולהבטיח כי אתם מקבלים מחירים משתלמים עבור רכישה מרוכזת שכזו.

חברות מחשוב מקצועיות תדענה לבצע אפיון של מערכות המידע והטמעתן – אפיון מערכות המידע של העסק, עוד בשלבי התכנון המוקדמים של המערכת, יסייע בהפחתת הוצאות לטובת חומרות בלתי נחוצות ובכל מקרה כזה או אחר רצוי לביצוע לטובת תכנון יעיל ומותאם של מערכות המידע של הארגון. המערכות הארגוניות כוללות, בין היתר, מערכות הפעלה, מערכות CRM לניהול ובקרה על קשרי לקוחות, תוכנות הנהלת חשבונות ומערכות ייעודיות לעסקים שונים.

חברות מחשוב רבות קיימות אך חברתינו מתמחה ובעלת יתרון נוסף והוא איכות השירות! כאשר יש תקלה או בעיה אנו יודעים לספק פתרונות מחשוב לעסקים באופן מהיר ומקצועי.

היוועצו עם מומחה בתחום על מנת לקבל את ההחלטות הטובות והנכונות ביותר.