צרו קשר
דוא”ל: tictech.it@gmail.com טלפון: 072-3902-260 כתובת: הרצל 30, ראשון לציון

מצב בו שלושה מחשבים ומעלה מחוברים ומעבירים מידע ביניהם נקרא "רשתות תקשורת מחשבים". זהו מצב בו עובדי הארגון יכולים להעביר ביניהם מידע כגון – קבצים, תמונות, מיילים, הדפסות, לוחות זמנים ועוד. רשתות תקשורת מחשבים אלו חיוניים עבור –

  • ניהול העסק
  • עידוד עבודה בצוותים
  • לחיזוק התקשורת בין רמות הארגון

כאשר מטרתה המרכזית של הקמת רשתות מחשבים הוא ייעול העבודה וחסכון במשאבים. אך לכול רשת מחשבים חייב לנהל תחזוקת רשתות שוטפת בכדי לשמר את כול הרשת הזו.

הקמת רשתות מחשבים

רשתות תקשורת מחשביםאבטחת מידע וניטור שרתים – הקמת רשתות מחשבים מתוחזקת לרוב על ידי חברה חיצונית הנותנת בנוסף שירותי אבטחת מידע וניטור. כל אחד ממחשבי הארגון מקבל הרשאות שהוגדרו לו מראש (יחד עם ראש הארגון) וכך נמנעת זליגה ודליפה של מסמכים חשובים. נוסף על כך, הרשת מוגנת ומתוחזקת בפני דואר זבל ווירוסים המאיימים להרוס מערכות מידע במחשבים.

סדר וארגון – על-מנת לא להביא לכפילויות ברשימות או התנגשויות בלוחות זמנים, מאפשרת רשת מחשבים שיתוף יומנים, שיתוף אנשי קשר ומשימות – ובכך מונעת מצב אפשרי של כפילויות ומגדילה את יעילות הארגון.

שיתוף מדיות שונות – בארגון מספר גדול של עובדים, כאשר לכל עובד פינת העבודה שלו. לטובת פעילותו השוטפת, זקוק העובד למכשירים כגון פקסים, סורקים ומדפסות, שעולים לארגון כסף רב; קיומן של רשתות תקשורת מחשבים ארגונית מאפשרת חיסכון ניכר על-ידי שיתוף פקסים, סורקים ומדפסות.

בקרה על גלישת עובדים – רשתות תקשורת מחשבים בחברה מאפשרת גישה מהירה לאינטרנט עבור כלל העובדים וכוללת אפשרת להגביל אתרים מסוימים ולמנוע גישה לאתרים עם פוטנציאל סיכון.

תקשורת בין רמות ארגון – מבנים ארגוניים נחלקים לסוגים שונים (מטריציוני, פונקציונאלי, חטיבתי ועוד) המחולקים על-פי מחלקות שונות (בין אם על-פי חטיבה, מוצר או שילוב בין שניהם). משבר נפוץ במבנים ארגונים הוא במעבר התקשורת שבין הרמות הארגוניות השונות וכמובן – במעבר התקשורת הרוחבית. בכדי להימנע מליקויי תקשורת, רשת המחשבים מעניקה את הפתרון המיטבי לתחזוקה של תקשורת שוטפת, העברה של דוחות, רעיונות, סקרים ועוד, בין עובדי הארגון.

איך מתבצע הקמת רשת מחשבים?

את הקמת רשתות מחשבים יש לבצע במקצועיות, מאחר שאפילו תקלת תשתית קטנה עלולה לפגום ברשת כולה. על-מנת להקים רשתות מחשבים שתתאים לארגון, מומלץ להסתייע בחברה בעלות ניסיון בהקמה ותחזוקה של רשתות מחשבים, שתוכל לתכנן, להקים ולקשר את המחשבים בהתאם לצורכי הארגון לטווח הארוך; החברה תבצע הגדרת נהלים של גיבוי נתונים, תעניק תמיכה של תחזוקת רשתות, כמו גם ליווי צמוד, תבצע שדרוגים בעת הצורך ועוד.

חברה מקצועית לשירותי רשת תקשורת מחשבים

אין להקל ראש בעת בחירת החברה שתספק את הקמת רשת מחשבים של בית העסק שלכם ותתחזק אותה. אנו ב-Tic-tech Solution, עם הניסיון המקצועי רב השנים שרכשנו, נבצע את הקמת רשת מחשבים ותחזוקה שוטפת שלה, כבילה לארונות תקשורת מחשבים, מערך טלפוניית VIOP (העברה של שיחות טלפון על רשת האינטרנט), תחזוקת שרתים ומחשבים, טיפול מנע בשרתים, מחשבים וציוד קצה. הידע והמקצועיות שנצברו על-ידי החברה מסייעים לה להעניק שירותי IT מתקדמים.

הצטרפו אלינו והתחילו ליהנות מתודעה אחרת של שירות פתרונות מחשוב לעסקים ומעבודה ברמה הגבוהה ביותר האפשרית.