שירותי התאוששות מאסון של Tic-tech Solutions כוללים יצירת אוטומטית ושוטפת של עותקי מערכות מחשוב קריטיות לארגון, במתקן מאובטח ומוגן של החברה, מה שמתאפיין בהתאמה בעלת גמישות רבה לצרכי הלקוח. השירותים כוללים משאבי אחסון, מחשוב, אבטחת מידע, תקשורת ועזרים נוספים לביצוע פעולות נדרשות להתאוששות מאסון או בעת חירום, תוך שימוש וניצול אפשרי במשאבי הענן, התקשורות והאירוח Tic-tech Solutions.
השירותים מבוססים על שילוב של שירות גיבוי מרחוק למערכות, בתצורה מינימאלית, עם שירותי תחזוקה איכותיים ואספקת מענה למשאבי המערכת הנדרשים לתפקוד רגיל בעת הצורך, במקרה בו האתר המרכזי נפגע. השירות מוצע למערכות פתוחות כגון או Windows או UNIX, תוך מתן מענה מערכתי לנושא.
לטובת מזעור מרבי של נזקים עתידיים. חובה על כול ארגון המכבד את עצמו לתכנן את אופן ההתמודדות והפעילות במקרי אסון, על-ידי ביצוע עבודות של מחשוב במרכז מחשבים אחר.
סוגי אסונות להם יש להתכונן
אסונות עמם התכנית אמורה להתמודד מסווגים באופן כללי לשתי קטגוריות רחבות:
- אסון טבע. מניעת אסון שכזה היא קשה עד בלתי אפשרית, אולם ניתן לנקוט אמצעי זהירות למניעת הפסדים גדולים. קטגוריה זו כוללת אירועי אסון כדוגמת שיטפון, רעידת אדמה, הוריקן, שריפה וכיוצא בזה.
- אסון מנסיבות אנושיות. אסונות אלו מהווים סיבה מרכזית לכשלים. טעות אנוש, בין אם מכוונת או בלתי מכוונת המובילה לתקלות, כולל אובדן משמעותי של יכולת תקשורת. מדובר על אסונות כדוגמת תאונות דרכים, חבלה, שביתה, התקפה צבאית ועוד.
כעת, כאשר בידכם מידע רב יותר על התאוששות מאסון ומשמעותה, הגיע הזמן שתתחילו לפעול בעניין.